Pages

lauantai 2. maaliskuuta 2013

Helmikuun liikunnat - pohdintaa

On kiva vetää yhteen helmikuun aikaiset liikuntasuoritukset ja mihin on mun treenit painottuneet.

Helmikuussa oli 28 päivää ja treenikertoja tuli 17 kpl. Se on minusta jo aika hyvin.

Lihaskuntotreeniä (kuntosali+body pump) oli 9 kappaletta jotka kestivät yhteensä 9 tuntia 50 minuuttia.
Aerobista sisätreeniä oli 4 kappaletta joista 2 Zumbatuntia sekä 2 Sh'bam tuntia. Yhteensä 3 tuntia 30 minuuttia.

Ulkosalla liikuin sitten hiihtämällä 4 kertaa yhteensä 3 tuntia ja 45 minuuttia.

Lihaskuntotreenit 52%   Aerobinen 48% elikin puolet ja puolet.

Toki tämän päälle tein myös lenkkejä ja muuta ulkosalla sekä niitä lumitöitä ja pari luistelukertaakin - eli sitä perusliikuntaa.

Mietin tässä nyt maaliskuuta ja kannattaako jatkaa samalla tahdilla vai hienosäätää tätä jotenkin. Mullahan oli aikaisemmin tarkoitus tehdä saliohjelmaa kolmijakoisena, mutta se on nyt ajanpuutteen vuoksi jäänyt. Se johtaisi kyllä useampiin salipäiviin joihin yhdistäisin tanssitunnin (koska haluaisin käydä niillä useammin!). Mutta ennen vai jälkeen? Olen kuullut, että molemmissa on puolensa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!