Pages

torstai 7. maaliskuuta 2013

Flunssa vai allergiaa?

Tässä on nyt monta päivää jo ollut kovin tukkoinen (ei räkäinen) olo ja olen jo miettinyt että mistä ihmeestä on kyse. Eilen ihan normaalissa kävelyvauhdissa rupesi yhtäkkiä pistämään kylkeen... outoa? Mietin vaan, että kun en ole yhtään nuhainen, niin joko täällä ensimmäiset siitepölyt muka vaikuttaa kun maa on ihan lumessa...ei kai nyt sentään?

Tänään mun piti mennä Sh'bam- tunnille, mutta oman olon ja kiireiden vuoksi päätin olla menemättä. Josko viikonloppuna jaksais tehdä reippaan hiihtolenkin kuitenkin.

Ruokailut on menneet ihan ok. Paitsi eilen. Mentiin miehen kanssa leffaan katsomaan se 21 tapaa pilata avioliitto (ja naurettiin makeasti). Otin lasten poppari-annoksen ja söin vähän miehen pussista irtsareita ja mulle tuli ihan kamala oksettava olo. Mentiin vielä leffan jälkeen ulos syömään niin sit oli kaksinverroin kamala olo - vatsa ihan sekasin. Ei tämä kroppa taida enää paljoa hyväksyä tommosta ei-niin-terveellistä ruokaa. Tai sitten metform on vähän kuin antabus noille herkuille?

Ei ole helppoa ei. Hetkittäin tää mun laihdutus menee niin upeasti, mutta sitten tulee hetkiä että tuntuu kuin tarpoisin suossa. Yhtäkkiä iskee ihan kaikki flunssat, pahat olot jne.

Paino näyttäis yhden välipunnituksen jälkeen olevan onneks laskusuunnassa. Ei mulla ole enää pitkä matka ensimmäiseen tavoitteeseen jota pitkää pelkäsin etten saa koskaan saavutettua.

Saiskos kupin kuumaa mehua ja viltin ja lastenhoitajan pariks päiväks:)

Hei ja jos joku tässä ihmetteli kun mun tunnus vaihtui Iiris -> Iiris TT ja nyt takaisin Iiris niin se oli vain sekoilua Google-tunnuksen kanssa. Sain vihdoin revittyä sen helvettiin ja takaisin blogger-tunnukseni:)

Niin ja täällä voi osallistua arvontaan:) Ei minun vaan siis voimaahoitsulle-blogin pitäjän:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!