Pages

perjantai 22. helmikuuta 2013

Viikon treenejä yms.

Aviomies oli tuonut kiinalaisesta ruokaa. Jotain valkosta riisihöttöä ja tummaa lihaa. Toki mä sitä söin pienen annoksen kun pumpin jälkeen oli kiljuva nälkä. Niin, käytin perjantain pumppiin normaalin kuntosalipläjäyksen sijaan. Sunnuntaille mulla onkin treenitreffit (jaa mitkä???) yhden toisen salillavijän kanssa. Kannatti olla sosiaalinen ja avoin ja tehdä tuttavuuksia, eiks vaan! Ja yhden ystävänkin kanssa äsken juteltiin yhdessä treenaamisesta, oi kun olisi ihan tosi mukavaa:)

Mutta niitä tämän viikon treenejä. Maanantaina taisin käydä hiihtämässä  sen 7 km lenkin. Ja jos mä en ihan väärin muista niin taisin tiistaina tehdä ennen zumbaa salitreenin. Torstaina tanssitunti ja tänään body pump. Olen nyt rintatreenissä sitä liikerataa lyhentänyt  ja jee, olkapäät ei sattuneet toisin kuin sitten ojentajissa. Tänään sain lisättyä painoa siis rintaan (ja selkään kesken sarjan).  Eilen oli Sh'bam tunti ja tein niin raivokkaasti eläytyen ja hyppien et kaikki synnyttäneet naiset tietää mitä se hyppiminen voi tehdä.

Zumbaohjaajana ollut sijainen lopettaa nyt ja olen harmissani. Oli niin mieletön ja hyvät monipuoliset zumbat että jään kaipaamaan. Toivottavasti hän taas pääsee sijaistamaan pian meille. Ei sillä etteikö meidän oma Mirvakin olisi tosi pro!

Ruokailut menneet hyvin. Taitaa juustokakku vähän vähemmän sitä sokeririippuvuutta aiheuttaa koska Lidlin suklaamurukeksit (ne jotka on aina alennuksessa ja ihan mielettömän hyviä) on koko päivän katselleet mua pöydältä (vielä avattu pakkaus)  enkä ole ainuttakaan pistänyt poskeeni.

Mutta tämmöinen viikko. Olen ollut huippufiiliksillä kun se paino vihdoinkin vierähti alle 95:den.
Yritän huomenna hiihtolenkin jos armas antaa luvan. Mulla on nyt vähän liikaa vaihtoehtoja ja mietin et jos kuitenkin vähentäisin salitreeniä kertaan viikossa. Ja kun hiihtokausi loppuu niin taas jatkaisin. Täytyy miettiä...

Paljon iloa ja valoa kaikille lukijoille nyt. Kyllä nuo aurinkoiset päivät on minunkin mieltäni piristänyt pitkän matalan jälkeen! Huomenna virallinen punnitus jännittää!

Ja jos joku ihmettelee tätä säätämistäni näiden nimimerkkien kanssa, niin menin mokaamaan ja yhdistämään tämä blogini Google+ palveluun. Sen jälkeen olisi pitänyt esiintyä kokonaan omalla nimellä, mitä en nyt ihan kuitenkaan halunnut. Nyt on sitten Iiris TT mun nimimerkkini, joka on vastoin Googlen tietosuojakäytöntöä joten toivottavasti tätä tilia ei suljeta sen vuoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!