Pages

maanantai 18. helmikuuta 2013

Murr- sämpyläpäivä

Ihan harmittaa kirjoitella, että missä se itsekuri oikein on. oli yks maitolitra mennyt vanhaksi ja estääkseni sen muuttumista letuiksi (mies) päätin leipoa. Puolet pulliksi ja puolet ruissämpylöiksi. Pakkaseen siis:) Pullien osalta itsekuri piti 95%:sti eli vain maistelin mutta ruissämpylöitä meni käytännössä koko loppupäivä. Lounaan jälkeen en ole elänyt muulla kun sämpylällä välipalaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi. Puolustukseksi voin sanoa että jauhoista vain 1/4 oli vehnäjauhoja eli muut ruista, siemeniä ja hiutaleita joten ovat varmasti aika terveyspommisämpylöitä:)

Päivän liikunnat jäivät tunnin lumitöihin (hiki!) kun olin tytön kanssa kaksistaan iltamyöhään ja tyttö oli vähän kipeenä - ehkä minäkin. Sitäpaitsi mulla on nyt yläselkä/hartiat niin pahasti jumissa etten tiedä miten selviän. Olis ollut rinta/ojentajatreenin vuoro tänään vaan nyt skippasin.

Uudet sukset (tai no käytetyt mut 4 kertaa uudemmat nykyisiäni) kotiutuivat tänään ja vielä tarvitsen niihin nykyaikaiset monot. Jo kelpaa hiihdellä:) olen niin ylpeä niistä kun tosiaan mun vanhat sukset on jostain 90-luvun ihan alkupuolelta. Ihan uusiin ei ole lähivuosina varaa.

No nyt täytyy jatkaa tästä eteenpäin loppuviikko tiukemmin. Tokihan noista sämpylöistä ei varmaan kaloreita herunut mutta ei myöskään proteiinia eikä kasviksia. Oli ne silti nmeja:)

3 kommenttia:

  1. Välillä näin. Uudella tsempillä vaan eteenpäin. Viime viikko oli ainakin treenien kannalta hieno!

    VastaaPoista
  2. Mun pitäis hankkia myös sukset. Vähän kateellisena olen ollut huoltajana kun poika on ollut hiihtämässä... Ehkä niitä tulee nyt keväällä alennusmyyntiin vaikka kai ihan hyviä paketteja saisi satasellakin.

    VastaaPoista
  3. Mika: parilla sadalla saa jo erinomaisen paketin jos uutena halajaa. Mä ostin viitisen vuotta vanhat käytetyt sukset (vähänkäytetyt) merkiltään Madshus (norjalainen) ja huomenna varmaan saan niiin monot. Sauvat on omasta takaa, monot on uudenveroiset ja setille tulee hintaa luultavammin 60 euroa. Olen ihan tyytyväinen. Pian pääsen kokeilemaan. Ainut noissa suksissa on se, että se jäykkyyshän on painoon verrannollinen. En viitsinyt etsiä nykyiselle painolle sopivia suksia vaan enemmänkin tavoitepainoon joten toivottavasti noilla pystyy hiihtämään kuitenkin myös nyt. Voihan sitä miettiä, että minkäpainoinen olin 20 vuotta sitten kun entiset sukset ostettiin:)


    Johanna tätä puurtamista tämä on. Vähän olen psyykannut nyt itseäni, että nämä herkuttelut nyt liittyvät selvästi siihen, etten ole saanut painoa lähtemään alaspäin enkä jaksaisi joka heti olla niin tarkalla dieetillä. Ja hiilarit nyt vaan vetävät puoleensa - ei sille voi mitään.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!