Pages

lauantai 9. helmikuuta 2013

Ja painokin on lähtenyt laskemaan

No niin, nyt mullakin on vihdoin jotain kivaa kerrottavaa mittojen lisäksi. Paino oli aamulla 95. Pitkään se sahasi 94.9 - 95.0 tuo puntari mutta päätyi siihen. Ei mitään, ens viikolla sitten parempi ja alaspäin on matka.

Olen päättänyt vähän kiristää ruokavaliotani sillä, että tuosta aamupuurosta kiristän vähän pois. Se 300 gr annos minkä vedän aamuisin yksinkertaisesti on mulle vähän liikaa, eli en saa sitä kaikkea syötyä. Vähennän nyt vaikka 200 gr näin aluksi. Raejuuston määrän pidän ennallaan eli sen 50 gr.

Välipalalla usein syön myös ison satsin rahkaa, mutta vaihtelen sitä nyt hedelmien (appelsiini) kanssa vähän. Menettäähän siinä proteiinia, mutta voi sitten treenin jälkeen ottaa herapalkkaria siihen. Oikeasti tuo rahka tuntuu pursuavan jo korvista ja nenästä ulos kun sitä joka päivä syön. Valion raejuuston kanssahan mulla kävi niin, etten sitä saa yökkimättä enää alas. Mutta tuo Lidlin raejuusto (se rasvaton) on semmosta hapanta ja nestemäistä joten sitä saan vielä hyvin syötyä:) Joskus voisi myös rahkan vaihtaa kyllä siihen turkkilaiseen joguun, onhan siinä kovia rasvoja jne. mutta on se niin paljon parempaakin. Raskausaikana loppuraskaudesta söin aamuisin vain sitä kun puuro nostatti sokerit pilviin:)

Mitä siinä superdieetissä/gofatgossa saa syödä välipalaksi? Mietin hedelmän lisäksi muita vaihtoehtoja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta - risut ja ruusut. Kiitos!